2012. október 31., szerda

7.rész...A barátság ára

Welcome! 
1.Boldog Halloween-t Mindenkinek.Látáttok Liam-et? Szerintem nagyon Jól áll neki a Batman jelmez. :DD 

2.Kinek hogy tettszik a Little Things? Én imádom,nekem ez az új kedvencem.(és nem csak azért mert  Harry-nek is :PP XD) 
3.Hallottátok? Niall azt nyilatkozta hogy fel fog oszlani a 1D 10 évre. 10 évre!!!! Ez nagyon sok... Ne már fiúk... :'( 
Itt az eredeti : 

 http://www.sugarscape.com/tags/music/779670/niall-horan-one-direction-want-be-take-take-ten-years-out-and-come-back     
-----------------------------------------------------------------------------------
Na akkor inenn kezdődik a rendes Blogom,ahogy szokott :D  

Remélem tetszik ez a rész,és ha igen akkor szóljatok hozzá iratkozzatok fel és ne feledjetek Tettszik-elni. :D 
Minden esetre van egy kérdésem számotokra : 
Ti kinek szurkoltok?
Harry-nek&Krisztin-nek vagy Silvi-nek&Liam-nek ??? Várom a válaszokat.

 "Smile more than you cry, give more than you take, and love more than you hate. " By : Harry Styles



-Akkor...-próbálkozott Louis.
Zayn fel állt és fel ment a szobájába.
-Nem érzem jól magam.-mondta nekünk,inkább csak oda dobva a szavakat.
-Oké....-kezdte megint Louis.
Heten maradtunk a konyhában.

Silvi merengve nézet maga elé,és szerintem próbálta megfejteni hogy mit tett,és ebből melyik az ő hibája.Mivel Liam-et szereti,de Zayn-t csókolta meg.



Bianca az újságot a kezében tartva fürkésző pillantást vetett a cirádás szövegre,de néha egy-egy pillanatra méltatott bennünket is ,és fel-fel nézett az újságból,lapozgatta,teljesen elvolt,és semmi nyomát sem láttam rajta ,hogy meg viselte volna valami ami az elmúlt  órákban történt.

Louis-on látszott a legjobban ,hogy meg szeretné oldani a problémánkat,mellette Eleanor is törte a fejét ,hogy most akkor mi legyen.

Harry a telefonját nyomkodta,és gyorsan üzeneteket,meg hívásokat mellőzött.Ezt is csak onnan tudtam,hogy ott ült mellettem.

Niall,leginkább csak törte a fejét,és gondolkozott,olyan nagyon Ír módra,halkan csendesen a világ  gondjai ellen.Nagyon aranyos volt.

 -Srácok...ameddig próbáljuk megoldani ezt a problémát,én össze ütök azért pár szendvicset.Rendben?-álltam fel az asztaltól.
Niall szemén át láttam hogy hirtelen csillag zápor öntötte el,és végtelenül hálásan nézett rám.
-Igen,az jó lesz.-mondta Louis.
-Ne segítsek?-kérdezte tőlem El.
-Ha szeretnél.-mondtam mosolyogva. El bólintott,és örömmel fogadtam el.
-Mi meg inkább ki megyünk,a nappaliba.-mondta Harry.
A fiúk fel álltak,és át mentek a másik szobába,de Silvi nem tartott velük. 
-Én is segítek. 
-Rendben.-mondtam neki.

El kezdtünk keresgélni a hűtőben,meg előszedni amit kellett.De engem nagyon furdalt a kíváncsiság.
-Mondd csak Silvi,mi történt közted és Zayn között?-tettem fel a nagy kérdést.
Láttam hogy El megfordul,és türelemmel várja a választ.Silvi hirtelen rá pillantott El-re,és mintha bíztatást várt volna tőle.
-Mondd el.-segítette Eleanor.
-Nem is tudom....
-Silvi ! A legjobb barátnőd vagyok.... csodálkozok hogy erről nem tudok,de El meg igen.Nem is értem...   -fakadtam ki magamból.Hátat fordítottam Silvinek és folytattam a munkám.
-Krisztin...!
-Igen.-néztem a szemeibe.
-Én Liam-et szeretem,Zayn... csak meg hívott egy italra,mert engem nem szolgáltak ki,de Zayn cserébe kért tőlem egy csókot.-fejezte be.- Ennyi volt az egész.Eleanor meg azért tud róla mert az este Louis-szal véletlenül az én szobámba keveredtek,és én meg... 
-Te?
-Én meg Zayn-nel aludtam.-de itt már a szeméből kikeltek a könnyek.
 Mélyet sóhajtottam,és elé álltam.
-Ugye nem történt semmi?-a hátamnál álló El-re pillantottam,ő rázott eggyet a fején.
Silvi  a szemembe nézett.
-Nem.
Mosolyogva öleltem át a barátnőm.
-Akkor meg mi a baj?Miért sírsz?
Ahogy átölelt még jobban rákezdett a sírásra.
-És....mohoh..st..Liam..biztos..ahhzt..hiszi..hogy...hazudtam..neki.-szipogta bele a nyakamba.
Eleanor is átölelt minket.
-Biztos lehetsz benne hogy nem hiszi ezt.Maximum Zayn-t tartja nagyon nyomulósnak.Ne aggódj minden rendben lesz.
-Látod?-engedtük el egymást.- El is megmondja minden rendben lesz.-mosolyogtam bátorítóan a barátnőimre.Mert úgy érzem hogy valahogy El bekerült a mi kis párosunkba.Silvi kapott egy zsepit az újonnan szerzett barátnőnktől,és már sokkal szebb mosollyal fojtatta a napot.
-Köszönöm lányok.
-Ezért vagyunk.-mondta Eleanor.
-De máskor mindent mondj el,mi meghallgatunk.-vettem fel egy tálcát hogy be vigyük a fiúkhoz.Silvi,és El is fel vettek egyet-egyet és ki mentünk a nappaliba.

 -Milyen jó illatok vannak.-kezdte Niall.
-Remélem eleget hoztatok,mert Niall mellett....-mondta miközben megfogta a fejét Harry.Én rá néztem,és elmosolyodtunk,...egymásra... kicsit félve és remélve.
-Menj fel a fürdőbe,mosd le a sminked.-súgtam Silvi fülébe.Amikor észbe kapott,hogy hogyan néz is ki valójában szélsebesen rohant fel az emeletre.Én el nevettem magam,El meg csodálkozva nézett rám. A kezemmel végighúztam a szemem alatt,hogy értse a mosdóba ment lemosni a megmaradt sminkjét,és kicsit rendbe hozni magát.El arcán láttam a fel ismerést mert ő is bele nevetett az evésbe.Bianca kíváncsian fürkészett minket,és zúgolódott magában hogy valamiről kivételesen ő maradt le.

-Na mijen fiúk?-ültem le én is enni.
-Nagyon finom.-mondta Niall.
-Isteni.-Harry.
-Finom lett.-mondta ki mosolyra húzva a száját Bianca.Ez nagyon meglepő volt.Legalábbis én meglepődtem,hogy őszintén tud mosolyogni,nem csak azért hogy el érjen valamit.

Silvi.Sz  

Gyorsan felrohantam a lépcsőn,hogy le mossam azt az elfojt sminket amit a sírásommal okoztam.De ügyes vagyok.Mindig ez történik.Ahogy fel értem az emeletre egy nagy testbe ütköztem.Pont a lépcső előtt álltam meg,ha az alak nem nyúl felém simán le estem volna.De ahogy fel pillantottam a sötétbarna szempárba a lélegzetem is el akadt.Erős karjai beljebb húztak,és amilyen gyorsan ,olyan hamar el is engedtek.Értetlenül néztem bele újból a szemébe,és a hirtelen ijedtségtől nem kaptam levegőt.

-Hé...nyugi.-próbált a lelkemre hatni,kezét felemelte és az arcomat simította végig.-Te sírtál?-lepődött meg.
-Mi? Nem.Vagyis igen.Nem.-a gyorsan jött zavaromban azt sem tudtam mit mondjak.
Zayn ismerősen elmosolyodott.És kisfiús modorával jelentette ki.
-Szóval megint nem értjük egymást.Már a második nap.
-Nem,nem értjük.-értettem vele eggyet.
Fél perc után újra megszólalt,de már gyengéd hangon.De a szeme még mindig csillogott.
-Silvi,ahogy látom már sok próbálkozásod volt,úgyhogy sajnálom....
 Nem értettem mit akar ezzel.És ahogy látta rajtam,hogy nem értem muszáj volt be fejeznie a mondatot.
-... hogy nem segítettem neked,és meg akadályoztam azt hogy le ugorj a lépcsőn.
Éreztem hogy tüzet szór a szemem.
-De tényleg.  -próbálkozott már teljes vigyorral az arcán.
-Te...te...- bele bokszoltam a vállába.
-Áú...! -nyúlt a vállához.De még mindig úgy vigyorgott.

El indultam a folyosón,be a szobámba,az ajtót be csaptam,és  be mentem a fürdőbe.Elővettem a sminklemosót  egy kis vattára,és szedtem is le az elfolyt szem festékem.Aztán újból kicsit ki sminkeltem magam,és indultam ki az fürdőböl,Zayn ott ült az ágyamon.
-Haragszol rám?-kérdezte és le ültetett magam mellé.
-Miért kéne haragudjak?   
-Liam.....
-Nem,nem -vágtam a szavába.-Semmi baj,úgyis meg beszélem vele.Meg neki barátnője van,szóval én nem tettem semmit. 
-Értem.Akkor köztünk nincs semmi.
-Nincs.Zayn kedvellek,de ezt már meg beszéltük.
-Igen,tudom.Meg értettem,ezentúl nem leszek rossz fiú.Rendben?
-Rendben.-mosolyogtam rá.
-Kaphatok még egy utolsó búcsú csókot?
Meglepődve és hitetlenül néztem rá.
-Na....Kérlek,esküszöm ez lesz az utolsó.
-Tényleg?
-Igen,aztán megjavulok.
Én nem vártam meg,hogy be fejezze a mondatát.Hirtelen csókoltam meg,és én irányítottam. Kicsit hosszabbra sikeredett mint szerettem volna,de először csendes és mély aztán tüzes csók lett belőle. Levegőért küszködve váltunk szét.
-Utolsó .-emlékeztettem.
-Ha ilyen az utolsó azt várod hogy ne kívánjak többet.-törölte meg a száját.

Ezen el mosolyodtam,és fel álltam,ki nyitottam az ajtót és Zaynt is ki tessékeltem.Le mentünk a többiekhez.Nagyon meglepődtem amikor Danielle-t találtam a nappaliban ülve Biancával beszélgetni.A fiúk tévéztek.Krisztin és El a konyhában mosogattak.Zayn-re nyomban rá ragadt Bianca,Dan meg nekem köszönt eggyet.Én oda mentem a lányokhoz.
-Na mizújs?-kérdezte Krisztin.
-Meg beszéltük Zayn-nel a dolgokat,most már csak Liam van soron.
-Ennek örülök.-mosolygott rám Krisztin,közbe a vizes kezét törölte  meg.
-Ja,én is,de nem tudjátok miért van itt Danielle?
-Ja,az előbb jött,hallotta a híreket,és úgy gondolta be néz.-mondta El.
-Nézhetne kifele is.-mondtam kicsit mogorván.
-Jaj hagyjad,egyszer úgy is elmegy.-vigasztalt barátnőm.
-Remélem is.
-Inkább gyertek mennyünk ki.A fiúk már várnak.

Át mentünk a másik szobába,de Liam-et még mindig nem láttam sehol.Ezt Dan is észrevette.
-Nem tudjátok hogy hol van Liam?
-Szerintem fent van a szobájában.-mondta Niall.
-Óh,köszi,meg nézem.
Danielle fel ment,én meg értetlenül néztem Niall-re.
-Nincs is fent.
-Tudom.-vigyorodott el.-Inkább menj ki nézd meg mit csinál.Van Kb. öt perced.
-Köszi.-örültem,és puszit nyomtam az arcára.

Zayn máris oda nézett,és kicsit durcásan pillantott másfelé.
Én miközben el mentem mellette össze borzoltam a haját.De gyorsan futásnak is eredtem,kifelé a kertbe Liam-hez. A házból ordítást,visítást hallottam meglepő módon nagyon magas hangon.Én annyira nevettem,hogy nem vettem észre hogy Liam felém tart és neki mentem.Úgy látszik ma mindenki az utamban van.
-Bocsi,bocsi.-kapott belém.
-Nem,semmi baj.-de a nevetést még mindig nem tudtam abba hagyni.
-Mi ez?-kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Ez... Kérlek szépen Zayn,akkor amikor el rontják a haját.
Amikor ki mondtam a nevet ő is el kezdett nevetni,és már ketten nevettünk a kert közepén úgy mint egy félnótás.
-Már rég nem voltam ilyen jól.-mondta amikor le ültünk a kerti padra.
-Hát igen,én sem.Nem hittem volna hogy ilyen hangra is képes.
-De szerintem most egy hétig nem fog hozzád szólni.
-Nem is leszünk itt egy hétig.-szomorkodtam el.
-Ó,igen.De reméljük ezt valahogy lehet küszöbölni.
Én rá néztem,de ezt a mondatot valahogy nem tudtam fel fogni.Pár perc után eszembe jutott valami amivel tartozom neki.Kicsi mosolyra húzva szám pillantottam rá.
(Zayn&Liam de édesek awh.. Régi kép :D)


-Igen?
-Tartozom neked valamivel.
Továbbra is értetlenül nézett rám.
-Egy puszival.-tudakoltam neki,hogy végre jöjjön rá az alkunkra.
Ő csak halványan elmosolyodott,és rázta a fejét.
-Már nem,Zayn már megkapta helyettem is.
Ez fájt.Nagyon fájt.
-Tudod,amikor legelőször találkoztunk én is kedveltelek,a bulin nagyon aranyos voltál.De ma ahogy megláttam a képeket össze zavarodtam.Ismerem Zayn-t.És tudom milyen hogyha iszik....
-Liam.-szakítottam félbe.-Tudom hogy elrontottam,de kérlek csak azt engedd meg hogy legalább az ígéretem be tartsam.


Szomorú szemei csak még nagyobb tört döftek belém.Ezelőtt pár perccel olyan vidám volt mint még soha,és én miattam tört le.Az én hibámból.
 -Nem.Azt nem engedem.
Nem hittem volna hogy ennél nagyobb fájdalmat is tud okozni.Egy forró könnycsepp buggyant ki a szememből,és fojt le a hideg levegőtől hűvös arcomra.Le hajtottam a fejem,és indultam be a házba.
-Én egy csókot kérek.-ragadta meg a kezem és húzott vissza magához.A kezével le törölte a könnyem.Ezzel újból elmosva a sminkem.Ma már másodszor,és mind miatta.Fel néztem rá.
-Tudnál nekem adni egy csókot?-kérdezte,és hihetetlen módon az ő szemei is csillogtak.Egy aprót bólintottam.
A kezével fel emelte az állam ,és megcsókolt.
Nagyon gyengén,mintha egy harmatcsepp hullt volna rá egy fűszálra.Kedvesen át karolt,és én is a kezeimet át kulcsoltam a válla fölött.A csókunk hosszú volt,és a pillangók a hasamban őrült táncba kezdtek.Nem úgy mint Zayn-nél,százszor ezerszer gyorsabban,csodálkoztam hogy bírják az iramot.Miután szétváltak ajkaink,még mindig egymást néztük,és csodálkoztunk azon eddig hogy nem találkoztunk.
-Liam James Payne! Hogy tehetted ezt? És még a szemem láttára?-ez a visító hang törte szét az álmom arról hogy tökéletes életem lehetne. 
 
  

3 megjegyzés:

  1. Neeeee úristen :D dejo :D kedvenc blogom :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, és persze h Liamnek és Silvinek szurkolok!
    Puszi! Sziszi!

    VálaszTörlés
  3. wááá:DD nagyon siess siess siess siess....:DDD♥

    VálaszTörlés