2012. október 3., szerda

5.rész...A felejthetetlen éj 2.


HI! 
Remélem tetszik ez a rész,és kapok egy két komit.Az egyetlen ami változik,hogy megpróbálom ezentúl SZERDÁNKÉNT hozni a részeket,de CSAK AKKOR,HA VAN LEGALÁBB 3 HOZZÁSZÓLÁS. Köszi nektek,és puszi,ne adjátok fel,én reménykedem.





Ne sírj ,ha az élet fáj, ha bánat szívedbe váj. Ne sírj, ha érnek csalódások, s eloszlanak gyönyörű álmok. Titkold el szíved szenvedését, s ne halld a sors gúnyos nevetését, mert két szemed hiába könnyes. Sírni lehet, de nem érdemes.




" Látom Harry-t már becserkészted,nem volt elég Zayn?!De ne gondold,hogy könnyen feladom ! Ennyivel nem lesz vége a harcunknak.Úgyis én fogok győzni!Ezt meg ígérem neked ! Pusz,és kéz és láb törést B. "

Értetlenül pillantottam fel Bianc-ára,de ő csak mosolygott.A szemében meg tüzes fény csillant.A további órákban próbáltam figyelmen kívül hagyni.

Sz.Sz.
 

Nem ilyen éjszakára számítottam,egyáltalán nem úgy sült el ahogy terveztük.Most itt ülök az ágyon és azon gondolkodom hogy vajon mi volt a baj? Vagy mit nem vettem észre.
Az egész ott kezdődött hogy ki szálltunk a limuzinból.
-Talán ez jó lesz.-mondta El.
-Próbáljuk meg.- Louis odament El-hez ,és át ölelte.
-De mindenek előtt,igyunk.-közölte Harry.-Ti benne vagytok?-nézett rám,Krisztinre és Biancára.
-Ja,én igen-válaszolt Krisztin.Rá néztem Biancára,és ,majdnem egyszerre mondtuk hogy igen.
-Akkor estére fel!-hangzott Zayn.

Paul is be jött velünk de ő inkább csak a távolból figyelt.Leült a pulthoz és kért egy pohár vizet.

Bent őrjítően nagy volt a zene.Lüktetett a fülem is.Fények villództak,és testek csavarodtak a parketten.Sokan voltak,jó bulinak ígérkezett.

Először mi is oda mentünk a bárpulthoz.
-Egy rumos kólát.-kért Krisztin.
-Legyen ugyanaz.-nézett Harry Krisztin szemébe.Ő csak el mosolyodott ,és kislányosan le sütötte a szemét.
Én oldalt álltam,és közben láttam azt is hogy Bianca minként viselkedik.Szó szerint fújtatott,sosem láttam még ilyennek.

-Egy Jack Daniel’s-t.-mondtam én is.
-El kérhetem az igazolványát,hölgyem?-nézett rám a pultos.
-Ahmm… persze.Csak tudja az a helyzet,hogy otthon hagytam.-néztem rá ártatlan fejjel.
-Ez esetben sajnálom nem tehetek semmit.
-Hagyja csak velem van.-ugrott oda mellém Liam.-És amint látja én  már el múltam 18.
-Akkor sem,ő még nem.
-Jól van ,jól van.Akkor csak adjon nekem egy Whisky-t.
-Már is.
A fickó el fordult ,és el kezdett valamit keverni.
-De.. te… nem is iszol.-hüledeztem.
-Nem is nekem lesz.-nézett rám.-remélem a Whisky megfelel.Meghívlak.-tette hozzá.
-Ó,tökéletes,és köszönöm.-mosolyodtam el.

A pultos,megfordult és le rakta Liam elé a koktélt.
-Jéggel,vagy nélkül?-kérdezte?
Liam rám pillantott.Én meg pislogtam egyet.
-Jéggel.
-Citrommal,vagy nélkül?
Liam megint rám nézett,de én nem csináltam semmit.
-Nélkül.
A pultos bele rakta a jeget,és Liam elé tolta.
-Parancsoljon.
-Köszönöm.Akkor mehetünk?-vette fel a poharat Liam.
-Persze.Közben a kezembe,nyomta.És beljebb sétáltunk egy asztalhoz.
-De ezért kérek cserébe valamit.
-Na,és mit?-kíváncsiskodtam.
-Egy puszit.Ide.-és mutatott az arcára.
-Szívesen,de mi van Daniellel?
-Ó egy pusziba csak nem hal bele.
-Oké,rendben.De nem most.Majd meglepetésszerűen.
-Már várom-vigyorodott el kicsit.
-Ja én is,motyogtam az orrom alá.
-Tudod mire jöttem rá?-kérdezte hirtelen.

-Na? Mire?
-Arra,hogy már van külön jelbeszédünk.Jól megoldottuk.-nézett a szemembe.
-Ja,igen.Mondjuk teljes beszédnek még nem mondhatni,de igen van.-mosolyodtam rá.
De ahogy oldalra néztem,láttam Daniell arcát közeledni.

-Sziasztok!-állt Liam mellé,és csókot váltottak.
-Szia! Hol voltál? És a többiek?-kérdezte Liam.
-A mosdóban láttam Elt,azt mondta mindjárt jön,én is ott voltam.Harry-t és Krisztint a pultnál láttam,Niall is ott evett valamit,Zayn pedig a parketten táncol,ahogy látom Lou-val,és egy lánnyal.-mutatott abba az irányba.

Oda néztünk,és tényleg,Zayn táncolt egy hosszú lábú szőke hajú lánnyal.Louis meg ,egyszerűen csak próbált táncolni.

-Sziasztok!-lépett mellénk El.
-Szia.-köszöntünk.
-Louis?
-Arra.-mutattam a jó irány felé.



 El oda nézett,és kitört belőle a nevetés.De belőlünk is,Lou egyszerűen elképesztő volt.Ahogy meglátott minket,oda jött hozzánk.

 -Min nevettek?-kérdezte kicsit felháborodva,és félig már becsípve.
-Rajtad nevetünk,édesem.-és egy csókot nyomott El Louira.
-Naaaa… nem szép dolog azt ki nevetni,aki próbálkozik.
-Igazad,van.Sajnáljuk.-néztem rá mindenkire,a többiek csak bólogattak.
-Akkor jössz be mutatod hogy te hogyan csinálod?-nézett rá El-re.
-Persze,menjünk.
Liam,Dani,és én ott maradtunk.De nekem jobb ötletem támadt,mivel nem volt miről beszélgetnünk,kicsit feszült volt a hangulat.
-Én megyek megnézem mit csinál Niall.Mindjárt jövök.
-Jó,rendben.-nézett rám Liam.
-Gyere velem táncolni.kérte Dan Liam-et.
-Te könnyen beszélsz,de én..??? –ezt az utolsó párbeszédet még halottam,még mielőtt el nem indultam fel keresni a drága Niallt.


Oda mentem a pulthoz,és körbe néztem,hátha észre veszem
Egy pillanatra meg akadt a szemem valamin,pontosan Harry-n ,és Biancán.Ezek meg mit csinálnak? Hogy csókolhatja meg Bianca Harry-t,mikor tudja hogy Krisztin kedvence?

A barátnőmet,épp akkor pillantottam meg,amikor ki lépett a mosdóból.Ő még szerencsére nem vette észre hogy mi történt.
De ahogy Bianca emelte fel a kezét Harry fejéhez,hogy át karolja, azt már igen.Harry meg próbálta el tolni magától a lányt de az túlságosan,rá nyomult.

Krisztin oda tolakodott hozzájuk,és ő is segített le rángatni Biancát.Aztán csak egy nagy csattanást hallottam.És Bianca vöröslő arcát,még jó hogy hangos volt a zene,mert rajtam és egy pár emberen kívül csak Niall látta az eseményeket,aki ott ült velem szemben.
Jelzett nekem a fejével hogy oda kellene menni,hogy ne fajuljon rosszabbra a helyzet,mivel Bianca már készült volna hogy meg üsse Krisztint.De hála istennek,még jókor elé állt Harry.

-Jó vagy?-kérdeztem barátnőmtől.
-Nem.Be vagyok baszva,és életem szerelmét most csókolta meg egy kurva,szerinted,hogy vagyok ?!?-förmedt rám.
-Mit mondtál?-kérdezte meglepetten Harry.
-Hogy  be csíptem,és minden bajom van.
-Ne,ne azután.
-Ja,azt hogy Bianca most csókolta meg életem szerelmét.-de a mondat végén kicsit el halkult a hangja,nézett rá Krisztin kicsit szendén és fátyolosan.
-Mond csak,nem jönnél velem táncolni?-villantotta felé a százvattos  mosolyát.
-De szívesen.

Ők el mentek táncolni, mi Niall-el meg ott maradtunk kicsit ápolni Biancát,ahogy láttam ő már tényleg holt részeg volt.
-Én be viszem a mosdóba.-mondtam.
-Jó,segítek.-Egy ilyen pillantással ajándékoztam meg őt: „hogy most komolyan gondoltad”.
-Mos meg mi van? Csak segíteni akartam,de ha nem hát nem.Nekem úgy is jó. –és ezzel elsétált.

Biancával be mentünk a mosdóba,és próbáltam kicsit helyre rakni.
-Hé! Jó vagy?
-Mi? Aha.
-Gyere igyál egy kis vizet.
-Minek segítesz rajtam?-kérdezte.
-Nem tudom,legszívesebben itt hagynálak,de én nem ittam annyit.Csodálkozom hogy neked,hogy adtak piát.
-Hát.. tudod,nem ötévesnek nézek ki.-nézett rám.
-Na jó.tudod mit,ez most fájt,úgyhogy most én is itt hagylak.Kezdj magaddal amit akarsz.Azt hittem jó fej csaj vagy de tévedtem,egy ribanc vagy,legalább ki derült.Meg is érdemelted azt a pofont,és még jó hogy tőlem nem kapsz.-
-kiabáltam rá,és ott hagytam.


 Ki mentem ,de nagyon zavart a zene,most még a fülem is megfájdult tőle.Muszáj volt ki menjek,és egy kis friss levegőt
 szívjak,hiányzott a nyugalom és az önbizalmam.Majdnem ki értem de bele ütköztem Paulba


 -Mi történt?Én bent voltam a mosdóba,nem tudok semmiről.Mindenki jól van? És fiúk? Ugye nem esett bajuk ?-támadt le a kérdéseivel.
-Nem,csak Bianca kapott egy pofont,de azon kívül mindenki megvan és ép egészséges,ha ebben a pillanatban nem is,de menj csak nézd meg.Azt hiszem Niall a pultnál van.
-Jaj de jó,köszi.-indult volna el,de még megállt megkérdezni.-Amúgy minden rendben?
-Ja,persze! Csak ki megyek kicsit friss levegőt szívni.
-Jó rendben,de vigyázz magadra.-rá mosolyogtam,és indultam ki az ajtón.


Ahogy a friss levegő le zúdult a tüdőmbe mérhetetlen megkönnyebbülés fogott el.És egyben mérhetetlen önvád,és bánat.A kicsit hűvös friss levegőtől be könnyeztem,oda kaptam a kezem de sajnos el mostam a szemfestékem.Na még egy ok ,hogy ha „haza”érek ki bőgjem magam az új puha párnámon.

De hirtelen,egy kéz érintette meg hátulról a derekam,olyan gyorsan ugrottam el ,hogy még a fiú is meg ijedt.

-Szia.bocsi nem akartalak meg ijeszteni.-mondta Zayn.
-Ohh.. pedig most sikerült.-mosolyodtam el.-De azért még élek.
-Jó vagy?-jött közelebb hozzám,és fel emelte a kezét az arcomhoz hogy le törölje az elmosódott szemfestéket,még jó hogy nem láttam magam tükörben,rémes lehettem.
Az érintésébe beleborzongtam.Zayn a második a bandából akiért oda vagyok,és most hogy itt van.Teljesen szárnyalok.

-Igen,jól csak….-akadtam el.De igazából fogalmam sincs mit akartam volna mondani,hiszen nem volt pontos okom arra miért vagyok kint ,egyszerűen csak… nem érzem jól magam annyira.
-Mi?-nézett a szemembe,így sötétben még barnább a szeme,szinte fekete.
-Nem tudom,valahogy nem érzem jól magam.
-Haza akarsz menni?
-Nem,…. Vagyis… Nem tudom.
-Értem.-nézett rám,és le engedte a karját.-Vagyis nem értem…-röhögte el magát.Éreztem a leheletén benne is több volt már.-De tudom mire van szükséged.Egy jó piára,na arra,gyere meghívlak.-karolta át a vállamat.
-Tudod mit?Benne vagyok,engem úgysem szolgálnak ki.-mosolyodtam el kicsit szomorúan.
-Egyébként mit kerestél kint?-kérdezte.
-Levegőzni jöttem.Na és te? Fel emelte a másik kezét és benne volt egy szál cigi,eddig észre se vettem.

-Ja értem,bűnös élvezet?-vigyorogtam rá.
-Igen,az.-röhögte el magát ő is.Még egy utolsót szívott belőle,aztán meg bele dobta a kukába.
-Ennek örülne Krisztin.
-Minek ? Hogy cigizek?Kétlem.
-Nem ,nem annak,hanem hogy a kukába dobtad,és nem a földre.Legalább azzal nem csinálsz szemetet.
-Ja,akkor értem.Van kedved táncolni?-kérdezte már bent a buliba.
-Most már van.De előbb fizesd ki a tartozásod.-néztem rá.
-Milyen tartozásom?Nem is kaptam cserébe semmit.-nézett rám nagy barna szemeivel.-De ha megcsókolsz,két körre hívlak meg. Én el fintorodtam.
-Liam azt kérte,hogy pusziljam meg.
-Az Liam ,beéri egy puszival,de nekem … -hajolt közelebb,én nem bírtam magammal,a pulzusom az egekbe szökött.Fel néztem rá,és én is lassan közeledtem hozzá.A csókunk az elején puha volt,és lágy ,de aztán meg heves és kimért.A nyelveink csak úgy birkóztak egymással.Zayn keze a derekamra tévedt,én pedig a hévtől át fogtam a nyakát.De a derekamról,lejjebb csúszott a keze,én meg azonnal el húzódtam Zayn-től.
-Egy csókot kértél,de még így is többet kaptál.-néztem rá kicsit lihegve.
-Igen,igazad van.-nézett rám ,huncut mosollyal.-Hát akkor gyere igyunk,fogta meg a kezem,és húzott magával.Én még mindig kicsit kábultan mentem utána.
Oda ment a pulthoz ,és kért két koktélt.Az egyiket oda adta nekem ,a másikat meg ő húzta le.Kért még két ugyan olyat,a harmadik után már jobban szédelegtem mint valaha,nem tudom mit rakatott bele,de erős volt.
-Na akkor megyünk táncolni?-rajta kevés változás látszott.
-Aha,mennyünk.-szédelegtem utána.

Ahogy a parkettre értünk,körbe néztem ,Liam-et és Dan-t fedeztem fel,El és Lou mellett.Krisztin és Harry valamin nevettek,és legnagyobb meglepetésemre ott ült  Bianca és Niall az egyik asztalnál,beszélgettek valamiről,de látszott rajtuk hogy valami már rég nem OK-és náluk se.

El kezdtem a ritmusra táncolni.Zayn közelebb jött hozzám,és átkarolta a derekamat,így ringtunk valamilyen dalra. Sokáig táncoltunk,mert a legutolsó emlékem csak az ,hogy valamikor napfelkelte előtt szálltunk be a limóba. Louis Eleanor-ra dőlt,és fordítva.Liam és Dan valamiről akartak beszélgetni,de Daniell-nek mindig össze akadt a nyelve,Liam meg türelmesen próbálta értelmezni a monológot.Harry és Krisztin egymásra dőlve aludt,még csoda hogy be tudtak szállni.Niall,az egy chipset pusztított.Bianca meg nézett kifelé az ablakon,elbambulva.Én próbáltam ébren maradni,és kicsit jobban lenni.Volt mellettem egy üveg víz,és abba ittam bele.Éreztem hogy a hideg folyadék  hogy zúdul le a torkomon.Tényleg fel frissített.Zayn el volt mellettem,beszélt hozzám,meg néha el elszundított,és a fejét a vállamra hajtotta.

Amint meg érkeztünk,Paul próbált mindenkit be vinni a házba nem sok sikerrel.A végén fogalmam sincs hogy jutottunk be,de arra még emlékszem ,hogy én biztos a saját lábamon mentem fel a lépcsőn,és cipeltem magammal Krisztint.Be vittem a szobájába,hagytam hogy rá dőljön az ágyra.Kicsit be takartam,be csuktam az ajtót,és úgy mentem ki a szobából.

De amint be léptem az én szobámba,elképedten vettem észre,hogy valaki már van bent az ágyamban,vagyis inkább valakik.Nem tudtam rendesen ki venni,de abban a percben nem is nagyon érdekelt,majd reggel ki derül.Vissza csuktam az ajtót,és el ballagtam onnan.Valamelyik folyosónál el tértem,és bele ütköztem Zayn-be,álmosan nézett le rám.
 

-Hát te?
-Nem ,tudom ,valakik be ment a szobámba,szerintem össze tévesztették,most meg nem találok le a földszintre,hogy ott aludjak a heverőn.
-Ú,az nem olyan kényelmes,nekem el hiheted.-és a derekához nyúlt.-Régebben én még a lépcsőn sem tudtam fel jönni,most is azt hiszem Paul segített,bár lehet hogy Liam volt.Már nem emlékszem.De ha jót akarsz magadnak,nem alszol rajta,mert amilyen jól néz ki,olyan kényelmetlen.
-Kössz a jó tanácsot.
 

Pár perc után el vigyorodott,és a falhoz rakta a kezét,én így be voltam szorítva a fal és Zayn közé.-Mért nem alszol az én szobámban?
-Egy feltétellel!
-Na mi az ? Ki vele !
-Ha nem tudja meg senki,és nem történik semmi.
-Hé! Ez kettő!Választanod kell.-nézett rám,huncut mosollyal az arcán.
-Na jó,akkor inkább az ,hogy nem történik semmi.-válaszoltam.
-Reméltem,hogy inkább az elsőt választod.De mindegy is,gyere.-azzal meg fogta a csuklóm és a jó ajtó felé terelt.
-Hú,itt aztán milyen szép rend van.-lepődtem meg.
-Ja igen,azért mert még nem tudtam rendesen ki pakolni a legutóbbi utazás óta.
-Aha,értem.Akkor,én alszok bal oldalt,te meg jobb oldalt.Így meg felel?-kérdeztem.
-Ja.Csak azt ne mondd hogy így akarsz aludni.-nézett rám,és az ingemre meg a dzsekimre.
-Jó igazad van,de most,fogalmam sincs kik vannak a szobámban,úgyhogy nem szívesen mennék be.
-Tessék!Ebben aludhatsz.-húzott ki az egyik bőröndjéből ,egy rövidújjú sötét kék pólót.-Ha megfelel.
-Persze,köszönöm.-vettem volna el,de nem engedte.-Ha nem engeded el,még a végén ebben sem fogok tudni aludni mert ezt is elszakítjuk.
 -Engem nem zavarna.-mosolyodott el.És nézett végig rajtam.
-Na jó,ezt inkább nem láttam.De légy szíves ideadnád a pólódat?-förmedtem rá.
-Adj egy csókot!-nyújtotta az arcát.
-Na jó,rendben,de az utolsó.
Közelebb hajoltam,és elfordítottam a fejét ,így a szája helyett az arcát pusziltam meg.
-Naaa… ezt most miért kaptam?-nyűgölődött.
-Örülj hogy ezt is kaptad.-És ki vettem a kezéből a „pizsim”. Be mentem a fürdőbe,át öltöztem,és kicsit el igazítottam, magam.Mire be mentem a szoba már sötét volt.Be feküdtem az ágyba,és közben a kezemmel kerestem ,hogy az ágy melyik részén találom.Amikor a kezemmel el értem,ő meg fogta,és az arcához emelte.
-Most mit mutatsz?-kérdeztem.
-Azt hogy mosolygok.
-És miért?
-Azért ,hogy az én mosolyommal aludj el.-mondta,és el engedte a kezem.Éreztem,hogy a szívem nagyot dobban,és tényleg én is elmosolyodtam.
-Köszönöm.
-Mit?-kérdezte.
-Azt,hogy felvidítottál.
-Ez esetben,szívesen.
-Jó,éjt,vagy...reggelt.
-Neked is.-pár perc után hozzá tette,amikor én már majdnem bétába kerültem.- Többször lehetne rossz kedved.
-Jó éjt.-és kivételesen, tényleg az ő mosolyával aludtam el,nem pedig Liam-ével.Ki tudja mit hoz a jövő,ha már most nem vagyok biztos az érzéseimben.



































2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon teszik :) siess a kövivel :)

    VálaszTörlés