2012. október 14., vasárnap

6.rész... Csúf hírek



Annyira,de annyira örülök hogy ennyire tettszik nektek a történetem,komolyan már nem egy éjszakán feküdtem le mosollyal az arcomon.Szebbnél szebb hozzászólásokat kaptam.Csak is nektek csinálom,és örömmel tölt el hogy ennyire jól sikerül.Köszönöm a sok hozzászólást,és a sok kattintást,de tényleg. Remélem tetszeni fog,és nagyon sajnálom,hogy ennyit vártatok,én mindent bele adok! :* <3 xoxo Kiwy








 "Csak azért, mert... mert bizonyos fajta lapokat osztottak nekünk... ez még nem jelenti azt, hogy nem dönthetünk úgy, hogy fölébe kerekedünk a végzetünknek... egy olyan végzetnek, amit egyikünk sem maga választott."


Kristin Sz.
 
-Óóó... fáj a fejem.-nyöszörögtem a szobámban.
Meg próbáltam fel állni,de nem sok sikerrel jártam,mert már az első próbálkozásra a földön landoltam.Vérszegény vagyok,de a hülye másnaposság még rak rá egy lapáttal.Még vagy fél percig ültem a padlón,aztán elhatároztam ez így nem lesz jó,össze kell szednem magam.
 
Most sikerült ki vennem egy törülközőt a szekrényből,és lassan be sétálni a mosdóba elesés nélkül, persze.Kavargott a fejem a szoba meg nem akart egy helyben maradni.Fél óra múlva ki is jöttem,már nem volt a fejem annyira kótyagos,de még mindig nem volt teljesen magánál.Magamra vettem azt,ami a szekrényben a legközelebb volt hozzám.


Aztán le mentem a lépcsőn.El,Louis,Daniel meg Liam volt csak lent reggeliztek vagy ebédeltek.Nem voltam benne biztos hogy hány óra lehet.
-Szia!-köszönt elsőre Louis.
-Szia!-vigyorogtam vissza rá boldogan.-Van valamid fejfájás ellen?
-Várj adok.-állt fel Liam.
-Ő ehhez jobban ért.-tájékoztatott Lou.
-Ja,akkor köszi.-fogadtam el Liamtől a gyógyszert.
-Szívesen.-mosolygott rám.

Silvi Sz.

Az arcomon egy könnyű,puha és meleg érintést éreztem.Zayn húzta végig a kezét az arcomon.A szemeim azon nyomban ki pattantak.
-Jó reggelt ,álomszuszék.-vigyorgott a képembe.
-Ahmm... neked is?-próbálkoztam,nem hittem el hogy itt aludtam mellette.És a fejem is lüktetett.
-Hogy aludtál?
-Pff... jó mélyen.-és szálltam ki az ágyból.De nem tűnt biztonságosnak,ezért inkább vissza ültem az ágyra.-Zayn,figyelj nagyon köszönöm hogy meg engedted,hogy itt aludjak veled,de...
-Jól van,értem én.Te Liam-et kedveled.-fakadt ki.
-Hát...-nyúltam a nyakamhoz hogy kicsit meg masszírozzam,szerintem el feküdtem az este.-Én nagyon sajnálom,és semmi bajom veled... talán ha más időben,más helyen,akkor....
Zayn egy kicsi szomorú mosollyal nyugtázta,hogy meg értette.Oda jött hozzám és átölelt.
-De tudd,hogy ha bármi van,hozzám jöhetsz.-nézett a szemembe.Egy pillanatra megfájdult a szívem,hogy hogy lehet az hogy csak egy napja ismer,de már így a szívébe fogadott.
-Köszönöm.
-Nincs mit.-mosolygott továbbra is.
-Na,jó de nekem mennem kell át öltözni... meg úgy egyébként jó lenne le menni.-Megint fel álltam,Zayn fogta a kezem a biztonság kedvéért.Hálásan néztem rá.
-Akkor... én most...megyek...-hebegtem habogtam.
Zayn elvigyorodott a bénázásomon.
-Lent találkozunk.-engedett szabadon.

Én csak bólintottam egyet,és ki mentem a szobából,át a sajátomba készülődni.


Fél óra múlva kész is lettem, le zuhanyoztam,meg át öltöztem,nem tudom hogy az este kik aludtak a szobámba,de rendet hagytak maguk után,és ennek kifejezetten örülök.Már a 

 fejemet sem éreztem annyira,maximum még sajgott egy kicsit.  
 
 -Sziasztok.-lépkedtem le a lépcsőn.Lent volt már Zayn,és Louis-ék,meg a legjobb páros Liam-ék,Kristin is lent volt,csak Harry meg Bia hiányzott.Niall csodák csodájára nem evett hanem TV-zett,ahogy láttam bent a nappaliban.
 Majdnem 11-óra volt már,ahhoz képest elég hamar keltünk fel ,hogy az este mindenki,szó szerint hulla volt,jó voltak kivételek.

-Szia.-köszöntött elsőnek Liam kedvesen,és rám mosolygott,ezt persze Daniel látta,de csak oldalra pillantva nézett felém.Csak én láttam ezt a mozdulatát,senki sem figyelt rá.
-Na...és meséljetek valamit.-mondtam,hirtelen semmi sem jutott eszembe.
-Kérsz fájdalom csillapítót?-nyújtotta felém a kis dobozt El.
-Nem,köszi.-mosolyogtam rá.-Nem szoktam gyógyszereket szedni.
-Értem.De ha nagyon rosszul érzed majd magad,itt lesz az asztalon.-mutatott El az asztal felé,és rá rakta.
-Okés,megjegyeztem.
-Ja,egyébként tudnál jönni egy percre? Akarok neked mutatni valamit.-mondta és előre ment,hogy kövessem.
Át mentünk a nappalin Niall előtt is elmentünk,és vagy olyan fél percig nem látta a fözős műsort már majdnem el is kezdett háborogni,de hamar tovább álltunk.Fel mentünk az emeletre,pont a szobámba,miután be csuktam az ajtót, szembe fordult velem,és rám nézett.
-Én...annyira sajnálom.-kezdte.Nem tudtam mit szóljak ehhez,és kérdőn néztem rá.
-Ahm.. mit is?
-Hát,hogy tudod....-de újból nem fejezte be a mondatot,már kezdtem kíváncsi lenni mit akar,és mit nem tud ki nyögni.
-Na jó.Mi mentünk a szobádba,a tegnap valahogy a tiedbe kerültünk,úgy sajnálom,és Louis is,de megkért hogy inkább én mondjam el...
-Jaj,csak ennyi? Azt hittem,valami nagyobb gond akadt.Rá se ránts,a tegnap Zayn meg engedte,hogy vel...-de már túl későn jutott eszembe,hogy mit kotyogtam ki.Hirtelen a két kezemmel,csaptam rá a számra,nehogy többet is el meséljek.Zaynt én kértem meg hogy ne mondja el senkinek,de nem gondoltam volna ,hogy én csupán figyelmetlenségből valakinek el is mondanám.Hát tévedtem.
Eleanor mindent tudóan elmosolyodott,és ölelésre nyitotta a karját.
-Hé.. nem történt semmi.-mondtam már védekezően.
-Tudom,hogy nem történt semmi.Amikor történik valami,akkor Zayn mindig fütyülni szokott,és ma nem fütyült szóval ezt el hiszem neked.-nézett rám biztatóan.
-De...de..-milyen ironikus,hogy a beszélgetésünk elején El volt kínos helyzetben,és most fordult a kocka.-Figyelj,csak ott aludtam nála,mert ti éppen el voltatok az ÉN szobámban,nem történt semmi,és egyébként is...-itt kezdtem el a szőnyeget pásztázni,érdekes ezelőtt nem néztem meg ennyire a mintát,mondjuk eddig nem is kellett néznem kényszerből a szőnyeget.Na mindegy. -nekem Liam tetszik.-néztem rá El-re egy kis reményt várva,hát értetlenséget kaptam.
-Értem,mondjuk ez nehéz ügy lesz.Nem mondom azt hogy veled vagyok,de azt sem hogy ellened,leginkább szeretnék semleges maradni,csak remélni tudom hogy nem sül ki ebből semmi rossz...nem szólok senkinek,de a lényeg a szoba csere nem maradhatna inkább csak hármunk közt?
-De ,hogyha az hogy Zaynnel aludtam is köztünk marad.
-Meg egyeztünk.-nyújtottunk kezet egymásnak.Ezután el nevettünk magunkat,és át öleltük egymást.Így tértünk vissza a többiekhez.
-Ja egyébként,köszi hogy rendet hagytatok.
-Szívesen,nincs mit.Ez volt a minimum hogy ki túrtunk a szobádból.
-Á.. dehogy.

Vissza le mentünk a konyhába,és kicsit meg ijedtem amikor megláttam a konyhai széken ülni Simon-t.Már találkoztunk,de most haragos arccal bámulta a fiúkat,rémisztő volt.

Kristin Sz.

Mi figyeltük ahogy El és Silvi fel mentek valamiért.Majd ki kérdezem a Silvit miről maradtam le,amíg kómás voltam.Beszélgettünk egy kicsit,de aztán Dan az mondta nem érzi túl jól magát,kimerült és hogy hazamegy,senki sem kényszerítette hogy maradjon,még Liam sem marasztalta.Ki kísérte,aztán szép csendben visszaült a helyére és mi tovább kezdtünk beszélgetni.
-És hogy érezted magad a tegnap?-kérdezte tőlem Lou.
-Óóó... hát igazán jól,nekem minden tetszett,mondjuk a mozi kicsit félelmetes volt de meg oldottuk.-pillantottam már reflexből Zaynre,ő kis mosolyra húzta a száját,tudta mire gondolok.-De nagyon jól éreztem magamat.Köszönöm srácok,és jó bulit választottunk Louis.
-Igen,szerintem is.-pár perc után hozzá tette,és a kezein mutatva imitálta.-Három dologhoz értek nagyon,az énekléshez,a focihoz,és a partykhoz,a többi az...-és el kezdett legyezni a levegőben ,ezzel jelezni próbálva hogy a többi nem megy olyan fényesen.
-És hozzám,értesz még nagyon jól !-mondta Harry a lépcsőn lefelé lépdelve.Amint megláttam nem bírtam nem el mosolyodni,ahogy észrevett,rá is rá ragadt,ezután próbált többször nem rám nézni,biztos hogy el röhögtük volna magunkat,úgy hogy a többiek azt sem tudják miről van szó.Igazából nagyon pontosan még én sem tudom,szerintem még Harry se,de hogy fülig bele estem az annyi biztos,minthogy itt ülök a széken.


-Igen édesem,még hozzád értek nagyon jól.-tette hozzá Louis,szemérmesen.
-Többiek?-kérdezte a fiú akinek imádom a zöld szemét.
-El,és Silvi beszélgetnek,Bia még fent van,Niall meg néz valami főzős csatornát a TV-ében.-adott választ Liam.
-Köszi.
-És mi van reggelire?
-Ebédre.-vágta közbe Zayn.  
-Miért hány óra?
-Tíz perc múlva dél.
-Akkor ebédre.
-Nem tudom,mi van itthon de rendelhetünk pizzát.-mondta Louis.
-Fiúk,lenne egy ötletem.-próbáltam én is kicsit érvényesülni,sikerült is mert hirtelen  négy szem pár is rám szegeződött.-Szóval...arra gondoltam mi lenne ha én főznék nektek valamit?Hm? Benne vagytok?
-Na,ez jó ötlet,megyek és szólok Niall-nek ő úgyis olyan kíváncsi volt arra hogyan főzöl.-mondta Louis,és fel állt,elindult a nappali felé.
-Igen,de mi is azok vagyunk.-mondta Harry,egy tökéletes mosollyal kisérve,miközben végre a szemembe nézett.Jó vörös is lehettem hirtelen.   
-Kaja!!!!! -szaladta be a konyhába Niall.
-Nem,még nincs is kész.-nyugtatta Liam.
-Mondd Niall mit szeretnél enni?-néztem fel rá,mert megállt a székem előtt. 
-Mondjuk Bolognai?-nézett huncut mosollyal rám,hátha még is azt csinálom.
-Az túl könnyű.-válaszolták a fiúk.
-Na jó...Nem nem is,..tudom már! lepj meg,kíváncsi vagyok mi az a legjobb étel amit meg tudsz csinálni.
-Ookké.-álltam fel,a székről.Aztán be villant mit fogok csinálni.-Jó,rendben,nem árulom el a nevét,de ez az én kedvencem,remélem nektek is majd fog.-néztem körbe rajtuk,úgy ültek sorba mint az öt éves kisfiúk az oviban,amikor a tanítónénitől kapnak valamilyen meglepetést ami általában csoki vagy cukorka szokott lenni,hát most nem az lesz.Gondoltam magamban.
-Van valakinek valamilyen fontos dolga?
-Óh,igen nekem van.-nyújtotta fel a kezét Louis,mi furcsán néztünk rá.
-Le teheted a kezed.-szóltam neki.Ő rögtön le is rakta,és elvigyorodott.
-Na mi az,ki vele.-kérdezte meg tőle Zayn.
Kicsit morcosan nézett,vagyis próbált rá nézni,elég kevés sikerrel.
-Tudd meg Zayn Malik.hogy egy nagyon fontos sorozat megy a TV-é ben,amit én nagyon szeretek Eleanorral együtt,szóval mi a azt fogjuk nézni.-fejezte be.
Én mosolyra húztam a számat,a fiúk meg elképedve néztek rá.
-Te meg miről beszélsz?-kérdezte tőle Harry.-Hogyan nézhetsz sorozatot nélkülem???
Erre már mindenki el kezdett nevetni,és nem bírtuk abba hagyni,Louis és Harry,még így beszélgettek az együttléteikről amikor hirtelen megszólalt a csengő.
-Vártok valakit?-kérdeztem.
-Nem.-mondta Liam,a többiek meg intettek a fejükkel.Ők sem.
-És te? -kérdezte tőlem Zayn.
-Nem,nem hinném.És ki nyitja ki az ajtót? -tettem fel a legfontosabb kérdést.
Pár pillanat elteltével,nagyjából senki se jelentkezett a feladatra.De Liam még a második,csengetés előtt meg gondolta magát,és fel állt.
-Na jó,majd én.
-Köszi,baby.-mondta neki Louis.
Liam még hátra nézett a válla fölött,és elröhögte magát.Legalább jó kedéllyel nyit ajtót.

Mi csendben vártuk a nem hívott vendéget,de valami azt súgta nekem baj közeledik.Az is jött,amint be lépett Simon mindenki meglepődött,ritkán jön el a fiúkhoz személyesen.Kivéve például a múltkori alkalmat persze, akkor fontos volt látni a jelentkezőket.

-Sziasztok fiatalok!-köszöntött mindnyájunkat,és le rakta az akta táskáját az asztalra,valahogy mindenkiből elpárolgott a jókedv.De Simon is nagyon komoly volt.
-Szia,rég láttunk.Mi újsággal jöttél?-kérdezte tőle Louis.Simon szép lassan,és nyugodtan leült az egyik székre.
-Hát... elég szomorú,és tragikus...-kezdte csendes,majd egyre kicsit hangosabb hangon,a végén majdnem kiabált-...sőt egyenesen felháborító.-az aktatáskájából ki halászott egy újságot és rá csapta az asztalra.
 -Hogyan tehettétek ezt???



 
Épp ebben a pillanatba értek vissza a lányok,kíváncsian és meglepetten néztek ránk.
-Szia Simon.
-Helló Eleanor.
-Helló Simon.
-Silvi.-üdvözölték egymást.

Aztán Simon folytatta,azt amit pár perccel ezelőtt abbahagyott,fegyelmezni.

Az újság címlapján a fiúk képe volt,nagy betűvel : ONE DIRECTION BOTRÁNY!,még az én képem és a Biancáé is ott volt,teljesen meglepődtem,és nem értettem semmit.

 Simon,aztán ki nyitotta az újságot és két teljes oldal volt velünk tele.Az egyik oldalon a mozinál voltunk,és próbálunk be jutni,a másik oldalon néhány kép rólam amint táncolok Harryvel,vagy ahogy épp nevetek,de a legrosszabb az a két kép volt amikor Bianca és Harry csókolózik,a másik ugyanilyen rémes az amelyiken Bianca fogja a kezével az arcát,és teljesen piros,én meg lesajnálóan nézek le rá. Egy kép volt,Silviről,ahogy épp csókolózik Zaynnel,azon a képen meg is lepődtem,nem mondta hogy tetszik neki Zayn.    
 
-Helló!-köszönt Bianca a lépcső tetejéről,tökéletes ruhával,és sminkkel csak épp rossz hírnévvel.

Simon,élesen nézett rá,de el is kapta a szemét inkább vissza fordult az újsághoz.
-Fiúk,ez nagyon nagy hiba volt ! Nagyon nehéz elintéznem,de nem lehetetlen.Elsőre el lehet tusolni,hogy csak partyztatok,de legyen ez az első és utolsó ilyen alkalom.Megértettük egymást?
A fiúk komoly arccal néztek fel Simonra,és teljes eltökéltséggel bólintottak vagy válaszoltak Igennel.
-És ti,lányok-nézett Biára,Silvire,és rám.-nem tudom ki volt,vagy mi célból de ha még egyszer valaki ki hívja az újságírókat,TV-éseket, annak a médiában többet semmi keresnivalója nem lesz.És oldjátok meg a szerelmi ügyeiteket,ne csináljatok botrányt.Meg értettük egymást?

Silvi el kezdett bólogatni,én egy határozott Igennel válaszoltam,Bia meg egyszerűen azt mondta hogy meg.Első alkalom volt,remélem többet nem hibázunk ilyen nagyot.
-Rendben.Köszönöm hogy  meg értettetek.Remélem élvezitek az ittlétet,és minden rendben.-mosolyodott el,már kicsit meg enyhülve.-Nekem most mennem kell,az újságot itt hagyom.Ha valamire szükségetek van,hívjátok Pault vagy engem.Sziasztok.

És amilyen gyorsan jött,olyan gyorsan távozott,otthagyva minket kétségek kérdések zuhatagában. 

 Először meg kell beszéljük az újságot;aztán az újságírókat a mozinál;végül a " szerelmi ügyeket" Simon szavával élve. Hosszú napunk lesz,szerintem veszekedés sírás,és érzelmekkel teli.
Ami el is kezdődött azzal,hogy Liam szólalt meg elsőnek:
-Nem hiszem el hogy megcsókoltad Zayn!-ezzel el is viharzott.Szegény,én sem tudtam a csókról.Mondjuk én nem értem miért van felháborodva,de hát ők tudják. És csak most fél perc hatás szünet után esik le,TE JÓ ÉG,...BENNE VAGYOK AZ ÚJSÁGBAN!!!

4 megjegyzés:

  1. jó lett nagyon várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Waaaa dejoooooo Liam :D kis drága :') féltékeny :D

    VálaszTörlés
  3. Úristen imádom :D most kezdtem el olvasni, és nagyon megfogott :) siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Nagyoon tetszik a blogod ^-^ Harry <3 siess a kövivel!

    VálaszTörlés