2013. január 28., hétfő

Szerintetek?



Még mielőtt meghoznám,a "karácsonyi részt",és az ujjat,szeretném ha belepillantanátok.
Szerintetek? 
Várok minden negatív&pozitív véleményt.
Hiszen tudjátok így fejlődök. :D 
xoxo Kiwy
Bye...
  


A karácsonyi címe : A forgotten eye

" Egy sötét,kihalt utcán voltam. 
Csak a karácsonyi fények világítottak,és adtak némi reményt a dermesztő hidegben.
Egyedül voltam.
Elindultam,egyenesen előre,a lábaimat egymás után rakva,közben belül bízva abban,hogy jó irányba megyek,és kijuthatok innen.
A leheletem mint egy kisebb felhő tornyosult előttem,homályosítva a látásom,amit már így is kifújt ez a hűvös szél. 
De akkor még nem sejtettem,hogy ez csak illúzió.
Én gyermekded ábránddal elhittem,hogy egyedül vagyok.
De nem voltam. " 


~~~

 " Egy kereszteződésbe értem.A sárgán villogó lámpák mint szörnyű szörny szemek bámultak rám.Mintha csak a halálomat akarták volna.
A legelső ötlettől vezérelve,lefordultam balra.
Elszaladtam egy könyvesbolt mellett.Ami a természetes napfényben biztos,ellenállhatatlan késztetést adott volna arra,hogy be mennyek. 
De most,üresen kongott az egész. A könyvek melyek oly szépek,és különlegesek,mind egy-egy történettel,mint vadász kiáltottak utánam.De nem tudtam tovább ezen gondolkodni,mert az a kétségbeejtően sötét,és félelmetes árny megint megmutatta magát.

Hirtelen meglepődöttségem,nem soká tartott,mert felváltotta a páni félelem.Egy lépés választott el ,hogy kijussak.Abban az egy lépésben botlottam meg,és estem a kemény,durva és jegesen fájdalmas útra.

Nyilalló fájdalom,költözött az alkaromba.Havas és jeges lett a ruhám,de mintha még a szűzi hó sem lett volna olyan tiszta és szent.

Fejemben a dübörgő vér monoton ritmusa ösztönzött arra,hogy 'Tovább,Tovább,...'

De ahogy megfordultam,hogy hátra pillantsak,felmérjem esélyeim,és számítsak még az élet gyönyöreire.

Két szempár bámult rám. "

 ~~~

 " Pechemre Júlia nem volt vörös,emiatt nem kaptam meg a szerepet.Egy magas vékony hattyúnyakú kis liba kapta meg.Ennyi a szerencséje,ahogy kinéz,egyébként mindig én kaptam meg a nagyobb szerepeket,de hát lehet rossz napom is nem igaz ? "

~~~

" De amint  az első lépcsőfokra raktam a lábam,fentről épp le akart szállni egy utas.Meghökkenve pillantottam fel,és hátráltam,hogy tudjon leszállni.
De amint észrevettem a kapucnija alól a szemét,lebénultam.


Három nap,egy álom.
Zöld szemek s egy rémálom.
Balszerencse az életben.
Egy Londoni Piros busz
 A kezdetben.  "

~~~

"  A barátnőm Melanie hívott,ezért gyorsan felkaptam:
-Szia.
-Szia Nora,hol vagy?
-A színházi buszmegállóban.
-És van kedved korizni?
-Most?
-Igen.
-Hát... tudod egész nap gyakoroltunk,és kicsit kifáradtam,meg...
-Na gyere már, jó buli lesz.-vágott a szavamba.
-Ahm..
-Fizetek neked egy  forró csokit.
-Megegyeztünk.-vigyorodtam el nyomban.
-Oké,akkor negyed óra múlva a kori pályánál.
-Rendben.Szia.-köszöntem el.
-Szia. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése