2012. szeptember 9., vasárnap

4.rész... Az út a boldogsághoz


-Sziasztok,úgy sajnálom,hogy ennyit kellett várjatok,de nagyon nehezen jött az ihlet,és még egy csomó apróság is volt ,hogy miért nem.Ezért arra gondoltam .hogy most írom meg ,hogy egész héten ne unatkozzatok.Remélem ,hogy elnyeri a tetszéseteket.Írjátok meg mi tetszett,és mi nem.Köszönöm mindenkinek aki rá nézett az oldalra,és hozzá szólt.Kérlek ne hagyjatok cserben,és remélem a jövőben nem leszek ennyire szétesett.xoxo Kiwy -

 Ja van egy kérdésem! Ki a kedvenc személyiseégetek eddig?? Ki tetszett nektek a legjobban?Várom a válaszokat komiban.Köszi.-

 “Aki nem próbálja meg a lehetetlent, az a lehetségest sem fogja elérni soha.” (Goethe)


Ott ült az az 5 fiú akik számomra ebben az életben a mindent jelentik,nem ki túlzással.Zayn,Liam,Niall,Louis és az a személy akiért érdemes élni és harcolni Harry Styles.Ők nem láttak azért mert háttal voltak nekem ,és szedelődzködtek,biztos Silvihez akartak fel menni.Én ameddig így kicsit el bambultam ,Harry közben meg fordult és hirtelen észre vett.Rám nézett és,meglepettséget láttam a szemében, aztán rám mosolygott.Nem az az  ötcsillagos mosoly amit a vörös szőnyegen látni,hanem az a baráti „Szia”mosoly.Életemben nem láttam még ennél szebbet.Én is próbáltam ugyanilyen lényűgözőt tanúsítani,nem tudom ha sikerült.De tudtam hogy itt a pillanat hogy le lépjek ,mivel Louis és a többiek is kezdtek közeledni.Csak egy kis részletet hallottam a fiúk párbeszédéből:
-Ki volt ő Harry?-kérdezte Louis.
-Nem tudom,de meg kell tudnom.
-Hú… haver azért még maradj a földön.-röhögött Louis.Ekkor Harry oldalba bökte Louist,ő meg neki esett Zaynnek és így kezdődött el egy gyors csata a fiúk között.Niall röhögött,Liam próbálta szét választani Louit,Zaynt meg Harryt,nem sok sikerrel,mert ő is kezdett bele bonyolódni.Legalább elevenek,mosolyodtam el magamban.De tudtam ideje vissza mennem a szobába ha netán jön Simon ne máshol találjon. Miközben ültem, nem tudtam ki verni a fejemből Harry mosolyát,hiszen RÁM mosolygott,egy sima egyszerű lányra,és rólam beszélt,nem hittem el.Hát lehet ennél jobb egy lánynak? Nem szerintem se.

Silvi sz.

-Egy perc és jövök,fel hívom a fiúkat.-mutatott Simon egy székre.
-Jó,rendben!
Le ültem a székre ami nekem volt ki rakva.A szék előtt az a bizonyos fotel volt,ami néhány videójukba is szerepel,sosem láttam még élőbe. Fergeteges.Éreztem,hogy izgulok,és a gyomromba ott voltak a lepkék pedig még nem is láttam Liam-et.

Harry sz.

-Készen vagytok?-jött oda hozzánk Simon.
-Igen.-felelte Liam.
-Menjünk.-mondta Zayn.
Louis,Niall,Liam és Zayn előre mentek,én kivételesen hátul mentem,nagyon fárasztó napunk volt.És még nincs vége. Örülni fogok este a puha ágyban aludni.Remélem ezek a lányok nem olyanok mint az előzők.Ők ki borítottak,nem csak engem a többieket is,nagy fanok voltak mert egy csomó 1D-s cucc volt náluk meg rajtuk.De mindegy is… a lényeg hogy végre vége.Viszont az a lány aki ki nézett érdekes volt,nem is sikított ,és szép mosolya volt.Kíváncsi vagyok hogy hívják,valami szép név illene hozzá… mondjuk Sarah vagy Jane. Majd meg kérdezem.
Nem Ő ült a székben ,pedig reméltem.Hosszú szőke haja volt,elég szép volt, és legalább nem kezdett el őrjöngeni. Szokásosan le ültünk.Balról jobbra: Louis-én-Niall-Liam-Zayn.Simon meg ki ment,látta hogy ez a lány nem fog sok problémát okozni… Bezzeg az előbbiek.

Silvi sz.

- Szia.Először beszélj egy kicsit magadról hogy jobban meg ismerjünk,azután pedig fel tesszük a kérdéseket,és csak  1-et.-Itt valamiért Louis-ra nézett.-mondta Liam,mintha nem tudnám.Érzem a szívemet a testemen keresztül,nyugodt vagyok de nem hittem volna hogy ennyire nehéz lesz az maradni.
-Sziasztok! A nevem Silvia Ross.Magyarországról jöttem,16 éves vagyok.-böktem ki.
-És ki a kedvenced? Elmondhatod-nézett rám Louis.
-Aaaam… Liam.-mondtam de nem akartam rá nézni,bezzeg ő igen.
-Az nem annyira jó,mert Liam már foglalt,de…
-Louis !!! –hallgattatta el Liam.
-Szerintem most már kérdezhetünk,srácok.-mentette a helyzetet Harry.
-Tudsz főzni?-kérdezte Niall.
-Igen.
-És mit?
 -Csak egy kérdést Niall !!! –mondta Liam.
 –Ja bocs. –És el vigyorodott,olyan volt mint egy cuki kölyök kutya.Én is el mosolyodtam.
-Mennyire veszel komolyan egy viccet?-kérdezte Louis.
-Hááát… az függ a vicctől is ,de azért nem vagyok olyan hisztis fajta.
-Mi a horoszkópom?-Liam.
-Szűz.
Zayn elröhögte magát. Liam pedig szúrósan nézett rá, Zayn meg abba hagyta a nevetést.
-Mit tennél akkor ,ha híres lennél és tegyük fel, kapnál egy fenyegető üzenetet?-kérdezte Harry.
-Huh,jó kérdés.Hát először biztosan mutatnám a rendőröknek,és megváltoztatnám a teló számom.De nagyjából ennyi.
-Mi volt a legelső számunk?-kérdezte Zayn.
-A Torn.
-Ügyes.-Niall.
-Jó, most küldd fel azt a lányt aki lent van.Majd  azután mondjuk meg ,hogy meg nyertétek-e a játékot vagy nem.-sürgetett Harry.
-Köszi,Sziasztok.-már kezdtem nyugodtabb lenni,olyanok mint elképzeltem,bár most nem voltak olyan  viccesek,szerintem azért mert ez elég fontos dolog.Ahogy haladtam lefelé a lépcsőn,elgondolkoztam azon,hogy vajon jó válaszokat adtam? Vagy hogy, tovább fogok-e jutni?Ááá de mindegy is pár perc múlva kiderül,csak Krisztin is teljesítsen jól… habár fogalmam sincs hogy én jól teljesítettem-e.Na jó ilyenkor van az hogy nem tudok leállni az agyalással.Néha nagyon sokat gondolkozok,ebben hasonlítunk a barátnőmmel,tudom hogy ő sose vallaná be hogy éppannyit ,sőt lehet még többet gondolkozik mint én.
Liam milyen aranyos volt,nem tudok betelni vele,és igen nagyon nagy kár hogy megtalálta Daniellet,remélem… talán… nekem is van nála esélyem… De persze hogy nem hiszek annyira magamban hogy ez a csodálatos pillanat amikor rájövök hogy Liamnél van esélyem általában mindig elszáll,és én ott maradok mindig egyedül.Ja most is elszállt,na jó most már tényleg le kell állnom,úgyis elfogyott a lépcső.
Épp akkor értem le a földszintre,amikor Paul és Krisztin kezet fogott.

Krisztin sz.

Tényleg pár perc múlva meg is érkezett Simon.
-Na akkor minden rendben ment?-kérdeztem.
-Igen,pár perc és végeznek.Én is mindjárt jövök.El kell még intéznem valamit.Maradj itt.
-Ja tudom ,úgy mint eddig.-mosolyodtam el.
Simon ki ment az ajtón,én meg ott ültem a kanapén ,és izgulva vártam már ,hogy mi lesz.Kb. fél óra múlva nyílott az ajtó,és Paul lépett be.
-Ó helló, Paul vagyok a fiúk testőre.-ült le mellém.
-Örvendek ,az én nevem Krisztin és a verseny miatt jöttem.-mutatkoztam be én is.Pár perc után már kicsit kínos lett a csönd ,ezért muszáj volt meg törjem.-És nagyon nehéz a munka?-érdeklődtem.
-Igen,néha nagyon.Kiborító ,hogy mikre képesek  a rajongók.-hüledezett.-Egyszer még olyan is volt ,hogy Liam elszórta a cipőjét,szegény Harry haját húzgálták.Niall meg Zayn pedig nagyon kiborult.-láttam rajta hogy ezt nagy élvezettel mondta. Hirtelen egy telefon csörgés hallatszott. Paultól jött. Felvette, egy rövid beszélgetés után lerakta, majd kedvesen rám pillantott.
-Mennem kell, remélem még találkozunk.-nyújtotta a kezét felém.
-Én is remélem.-fogadtam el a kezét. Ebben a percben lépett le a lépcsőröl Silvi.Paul intett neki ,majd ki ment az ajtón.
-Szia.-köszöntem.
-Sziiiiiiaaaaa!
-Akkor hallom jó volt.-vigyorodtam el magam.Ő meg a nyakamba ugrott.-Mindent mondj el.
-Igen,igen,de csak pár percünk van,mert neked is föl kell menned.
-Akkor siess.
-Az úgy volt,hogy…-de hallottuk hogy valaki jön le a lépcsőn,oda pillantottunk,és Louist láttuk.
-Sziasztok!-üdvözölt.
-Szia!-mondta barátnőm.
-Aaaam… Helló!-köszöntem én is.
-Akkor te voltál,az a  titkos lány.-mosolyodott el.
-Igen,aszem,én voltam.
-Harry nagyon kíváncsi arra ,hogy mi a neved. –nézett rám,sokat mondó szemekkel.-De már értem,hogy miért.
-Köszi,ez kedves.-pirultam el.
-Nincs mit.Akkor mehetünk?-mutatott Louis a lépcső felé.
-Aha.-indultam felfelé.Még hátra néztem és láttam,ahogy Silvi föl tartja a hüvelyk ujját,és fülig ér a szája.Drukkol nekem.Én is magamnak.Ahogy be léptem a szobába,rögtön észre vettem Harry-t, és ő is engem.Kíváncsi a nevemre,hát nem elképesztő !?
Liam egy székre mutatott,előttük.Vallató szék,igazán ironikus…
-Szia ! Először kérlek mesélj magadról,hogy jobban meg ismerjünk,aztán kérdezünk.Rendben?-kérdezte Zayn.Bólintottam.Aztán bele kezdtem abba a kigyakorolt szövegre amit vagy fél órája  ismételtem lent,ameddig egyedül voltam.
-Sziasztok! 17 éves vagytok.Én is Magyarországról jöttem…-itt kicsit megálltam(direkt a nevem hagytam utoljára), Harry-re néztem-a nevem Kristyn Soldier.-fejeztem be a mondatot.Harry egy féloldalas mosollyal ajándékozott meg,és én innen tudtam,hogy jót válaszoltam.
-Szép név.-mondta Louis.Aztán Harry-re nézett.-Akkor kezdem én.Ki a kedvenced?
-Harry.-pillantottam rá,a szemem sarkából,ő csak egyenesen nézett rám.
-Mennyire vagy hűséges?-kérdezte Harry.
-Még nem volt olyan nagyon igazi kapcsolatom,általában mindegyik hamar elmúlt,de a tapasztalataim alapján ,mindig engem hagytak ott,egy jobb szebb lányért.Én igen vallom magamról hogy hűséges vagyok.
-Köszönöm.-mondta Harry.Én csak elmosolyodtam.
-Mennyire szereted a rendet?-kérdezte Liam.
-Ahmm... kis koromban,ebben nem teljesítettem olyan jól,mivel a szobámban általában mindig rendetlenség volt,aztán most,hogy ez mennyire változott,én személy szerint nem tudom,max egy közel álló személy tudhatja rá pontosan a választ.De mindent meg próbálok tenni ez ellen.Remélem sok sikerrel.
-Mennyire vagy jártas a konyhában?-kérdezte Niall.
-Eléggé,az vagyok.Egy csomó mindent meg tudok csinálni,és azért élvezem is  főzést.Szeretem az ételek illatát,és anyukám jóvoltából nagyon finoman is el tudom őket készíteni.-válaszoltam. 
-Kíváncsivá tettél.-válaszolta Niall.
-Remélem is.-mondtam huncut mosollyal az arcomon.

Utolsónak Zayn kellett volna feltegye a kérdést,de mielőtt mondta volna ,intett a fiúknak,hogy menjenek közelebb hozzá.Ezek itt olyan nyugodtak mint én jóga órán.Persze én meg az idegességtől majdhogynem le esek erről a hülye székről.Nem hiszem el hogy ennyire kényelmetlen ez a szék.Amikor a fiúk jól ki susmogtak,mindenki kényelemesen vissza tért a eredeti állapotába.Zayn elmosolyodott amikor rám nézett.
-Akkor,jöhet az utolsó kérdés?
-Persze.-bólintottam.Biztos vagyok benne,hogy eltelt fél másodperc mire ,megkérdezte,hogy:
-Készen állsz arra,hogy te és a barátnőd... hogy is hívják?-Silvi,vágott közbe Liam - Ja igen Silvi,szóval ti töltsetek velünk 3 teljes napot? 
-Én.. én.. -annyira meglepett és annyira boldog voltam, ,hogy nem tudtam ki mondani "IGEN". Meg persze nem akartam ,hogy hülyének lássanak,hogy el kiabálom magam hogy igen.Ezért inkább csak bólintottam.
-Remek.Nagyon,örülünk,hogy ti nyertetek.Holnaptól,bele pillanthattok egy másik világba.-állt fel Louis.Én is fel pattantam,arról a kibírhatatlan székről.Louis ölelésre tárta a karját,nem utasíthattam vissza.Közben a többiek is fel álltak,és sorba mindenkit meg öleltem.

Louis barátian,Niall mint egy haver,Zayn gyengéden.Liam úgy ölelt,mintha kicsit már a családhoz tartoznék,Harry meg...gyorsan,szorosan,és érzelem dúsan.Az utolsó ölelésnél éreztem az hogy teljesen szárnyalok,de közben még mindig a földön vagyok.
-Nagyon,köszi srácok.Ők egyként mosolyodtak el,és néztek rám úgy  mint anyukám amikor kicsi voltam,és el kéredzkedtem valahova,s sok kérlelés után el engedett.Lágyan de szeretet teljesen.
-Akkor ,siess le és szólj Silvinek.Mi is megyünk mindjárt, de te is tudod biztosan,hogy három lányt kell választani.Ti már biztosan nyertetek,de még ma van egy utolsó lány akit várunk.
-Jó rendben,akkor ha lent találom fel küldöm.
-Ok,és köszi.-szólt utánam Liam.
A lépcsőn,esküszöm majdnem le estem,annyira siettem,nem tudom miért.De talán tudom... a szívem repesett az örömtől.
-Silvi!Silvi!-majdnem kiáltottam.De amikor le értem,meg láttam őt,hosszú,kicsit sötétebb barna haja volt,szerintem több kiló sminkkel.Az arca hasonlított kicsit rám ,de a szeme zöld helyett ,kék volt.Nem tudom miért de első látásra,tudtam,mi nem leszünk olyan jó barátnők.De reménykedtem,hogy nem ő lesz az aki meg nyeri az utolsó helyet.Ez ruha volt rajta:
-Ó... helló.Köszöntem.
-Szia.-Állt fel onnan,ahol én ezelőtt ültem.-Biztosan te vagy Kristyn,Silvivel mi most ismerkedtünk meg.Nagyon örvendek.Szúrósan pillantottam, a barátnőmre.Barátságos vagyok,de aki valamiért nem tetszik,azzal sosem fogok jól ki jönni.
-Az jó,de én még a nevedet sem tudom.
-Hát persze.Bianca Jones,vagyok.
-Hát,jó .Szép neved van,meg minden,de ha nem haragszol,most el rabolom Sivit egy percre.Húztam fel a lányt a fotelből,és arra irányítottam ,ahol Harryt láttam elsőnek.
-Hé,hé le nyugodnál végre?!-szólt rám.
-Nyugodt vagyok.Te is tudod mikor nem vagyok az.-néztem rá.
-Jó,jó mindegy,inkább hagyjuk.Mesélj veled mi volt fent? Olyan boldogan jöttél le a lépcsőn.
-Ige az,voltam ameddig nem láttam meg,Miss tökéletest,biztos ő lesz a harmadik.
-Mi ?!A harmadik?Akkor mi nyertünk???
-Igen!-ekkorra már teljesen elszállt belőlem a düh,hiszen eszembe jutott az ami miatt le jöttem a lépcsőn.Meg persze magam előtt láttam Harry mosolyát,szerintem életem végéig velem marad.

Vidáman öleltük egymást,aztán megint,fejbe kólintott a valóság: Bianca.Kell neki szólni hogy menjen,ő is fel a fiúkhoz, és nagy a gyanúm,hogy ő is mint én nyertesként fog le jönni.El toltam magamtól Silvit.
-Egyáltalán ki ez a lány?-kérdeztem.
-Hát,eléggé kedves,és barátságos.Szerintem jól el lennétek,kicsit még hasonlít is rád.Mármint belsőleg.-mondta. 
-Szuper,nagyon boldog vagyok attól a tudattól,hogy van még egy lány aki hasonlít rám,és biztos vagyok már abba hogy ő lesz a harmadik nyertes.-mondtam kicsit fel háborodottan.
-Ne így nézd ezt a helyzetet,fogd fel úgy hogy lehet tök jól el leszünk,te,én Bianca,Danielle meg Eleanor.
-Ja,lehet.-zúgolódtam.-De akkor is ,valami nem tetszik rajta,de ameddig rá nem jövök mit akar,azt a látszatot kelltem ,hogy kedvelem,rendben? Meg egyeztünk?-kérdeztem Silvitől.
-Jó,de ne csinálj semmi hülyeséget,és légy nyugodt,Harry biztos meg kedvel,nem hiszem hogy Bianca jobban tetszene neki,kis korod óta tudod,te vagy az a lány akire Harry vár.
-Igazad van,nem érdekel Bianca.Én fogok nyerni,ebben biztos vagyok.Silvi még egyszer meg ölelt,aztán vissza mentünk.
-Binca,készen állsz a kérdésekre?-kérdeztem tőle?
-Persze,én jövök?
-Igen,menj nyűgözd le a srácokat.-mosolyodtam el.
-De előbb meg tudhatom,hogy akkor ti most nyertetek?
-Persze... Igen,mi már ma itt alszunk.-mondtam,némi éllel a hangomban.
-De jóóó,remélem én is.Na sziasztok,drukkoljatok.-köszönt el.
-Drukkolunk.-szólt utána Silvi,én csak el mosolyodtam.

Bianca Sz.

Na végre,valaki akivel lehet versenyezni,szegény Sillvi,kicsi naiv kislány.El mondta ,hogy ő Liam-et szereti.Na persze,Liam jobbat érdemelne nála,még Danielle sem elég jó neki.Kíváncsi vagyok Kristynnek ki a kedvence.Vajon ki illik hozzá?? Talán Zayn vagy... Harry.Mindjárt ki derül.Halkan mentem fel a lépcsőn,hogy ne hallatszodjon a tűsarkam.Ma vettem, eredeti Gucci,persze ezeknek a kis libáknak erre nem,telik.Ahogy közeledtem az ajtóhoz beszélgetéseket hallottam.
-Szerintem jól választottunk.-úgy véltem Louis az.
-Igen.Már kíváncsi vagyok Kristyn főztjére.-lelkesedett Niall.
-Legalább,nem elkényeztetett kis kurva.-mondta Zayn.Nem úgy mint ezelőtt.
-De hol lehet már,a következő? Azt mondta Krisztin szól neki.Talán még nem jött meg.Megyek srácok,meg nézem.-Szólt Louis egyre közelebbről.Én lejjebb mentem egy két lépcső fokot,és úgy csináltam mintha épp most jönnék fel a lépcső.
-Szia!-üdvözölt Louis.
-Szia!
-Te vagy az,utolsó, igaz? Nincs már lent senki?
-Igen, kivéve Kristynt,meg Silvit.
-Ja akkor,jó.De siessünk,ne várassuk őket olyan sokáig,rendben?Fel készültél?
-Mindig is erre készültem.
-Az jó.Ülj le.-mutatott egy székre.De nagyon otrombának látszott.
-Nem állhatnék,inkább? Úgyis azt mondtad hamar vége.-kérdeztem.
-Ha neked úgy jobb.Mondd,hogy hívnak,honnan jössz hány éves vagy.
-Sziasztok,Bianca Jones vagyok.Londonban születtem,és 17 éves vagyok.
-Szia Bianca,mondd mennyire szereted a rendet?-kérdezte Louis.
-Óóó... hát azzal nincs problémám,nekünk cselédünk van otthon az mindig rendet rak.Szeretem a rendet,és ha nagyon muszály,én is meg csinálom.-mosolyogtam.
-És tudsz főzni?-kérdezte Liam.
-Hééé.. most akkor én mit kérdezzek?-szólt be Niall.
Zayn meg Harry,el vigyorogtak,Louis meg nevetett.
-Tudok,mondjuk mindig a szakácsunk főz,de én is meg tanultam.
-Na jó... akkor mondjuk... mi a középső nevem?-kérdeze Niall.
-James.-válaszoltam.
-Tudsz énekelni?-kérdezte Harry.Érdekes amióta be jöttem a szobába,Harry csak most néz rám,fogadni mernék ,hogy Krisztin jár a fejébe.Szóval Harry mi ? Veled igazán könnyű lesz elbánni,kicsi Kirsztin.Már várom a pillanatot.
-Igen,tudok.Bár mondjuk csak az énektanáromnak énekeltem,vagy a suliban,meg pár versenyen,de nagyobb eseményen nem nagyon.
-Az jó,egyszer kíváncsi lennék a hangodra.-válaszolt Harry.
-Horkolsz éjszaka?Mert nem akrjuk a falon át hallani a horkolásod ,ha  téged választunk 3.-nak.-mondta Zayn.A fiúk el kezdtek nevetni,Niall meg furcsa mód kezdett pirosabb lenni.Furcsán nézett rá Louis.
-Csak eszembe jutott valami.-vörösödött tovább.
Mosolyogva mondtam,hogy nem nem horkolok.
-Akkor,jó,mert gratulálunk te is nyertes vagy.-mondta Liam.
-Köszönöm,fiúk,ez nagy ajándék nekem.-szinte biztos voltam benne,hogy nyerek,mondjuk nem gondoltam,hogy csak harmadik hejezetként de mindegy is.
Miután ,mindenki ki röhögte magát azon amint Niall mondott el,(én nem hallottam rendesen,de Harry biztosan benne volt)Louis meg szólalt.
-Készen vagyunk,mehetünk.
Le mentünk a lépcsőn,a két lány valamin nevettek.Mi van ma mindenkivel?!?!
Mindenkire rá jött a röhögő görcs? Ne értem.

-Mi most nem megyünk veletek,de Paul visz el titeket,hogy össze szedjétek a holmitokat.Maximum egy bőröndöt hozhattok.
-Sziasztok!Üdvözlök mindenkit! Van akit már ismerek év van akit még nem,akit még nem az hívjon Paul-nak.Jött be az ajtón a nagy ember.Oda jött hozzám,és kezet nyújtott.
-Paul.
-Bianca.A többieket már ismered?-kérdeztem.
-Igen,szerintem te később jöttél,azért nem találkoztunk,de nagyon örvendek.
-Én is. 
-Akkor,jó.Indulhatunk lányok?
-Igen.-mondta Krisztin.De nem tudtam nem észre venni,hogy Harry valahogy közelebb állt hozzá.
-Már várom.-mondta Silvi.Ő meg,nem mert Liam-re nézni.
-Sziasztok!-köszöntek el tőlünk a fiúk.
-Mindjárt jövünk.-szólt egy utolsót Krisztin.És be csukta az ajtót.Kint nagyon hideg volt, lehűlt a levegő,estére.Be szálltunk a kocsiba.
-Na lányok,ki hol lakik?-kérdezte Paul.
-Mi a NewRoad,Harlington Hays-ben.mondta Krisztin.
-Én a Horselydown Lane-ben.
-Akkor te laksz közelebb Bianca,először téged rakunk ki.
-Okés.-már jó lenne otthon,nincs kedvem ezekkel együtt lógni.Igazán kár,hogy ők is nyertek.Na mindegy,azt a három napot még ki bírom.
Haza értünk,én be mentem a szobámba.A lányok és Paul kint maradtak.Elő vettem a bőröndömet amit még a reggel be pakoltam,és mentem is vissza a többiekhez.
-Ilyen hamar? -kérdezte Krisztin.
-Ja igen,már a reggel össze pakoltam.-mosolyodtam el.
-Akkor ,te tényleg,fel készültél.nézett rám Silvi.
-Ja.Akkro mehetünk?-néztem rájuk,ők még mindig kint álltak.
-Persze.Indulás.-mondta Paul.

Kristyn sz.


Komolyan,minél jobban meg ismerem ezt a csajt,annál jobban rühellem.Persze,hogy be pakolt,olyan nagy az arca ,hogy nagyjából még a kocsiban sem fér el.Most nem a Limuzinban mentünk.nincs annyi hely,de attól még öt személyes mi simán el férünk.Ez meg itt fészkelődik.Még a háza is,otlári nagy,és ég ő akar más életet,de hisz az a 'más' már rég meg van.

Meg jöttünk.
-Aranyos kis ház.-nézett rám Paul.
-Köszi.-mosolyodtam el.
Ki nyitottam a kaput,aztán az ajtót,ér rohantunk fel a szobánkba.Zoli már otthon volt.Én ,ugyanúgy mint a Silvi,nagyjából mindent bele hajigáltam a bőröndömbe.Amikor le értünk a földszintre odajött hozzám a bátyám.
-Na mijen volt?
-Észtvesztő.-válaszoltam.
-Ahogy látom nyertetek.
Én csak bólintani tudtam,mert a lépcsőn majdnem le estem annyira siettem.Nem tudom mi van ma velem,nem vagyok jóba a lépcsőkkel.
-Vigyázz,magadra.Gratulálok!És...-megállt rám nézett,és csak annyit mondott-Csak okosan.
Én elmosolyodtam,el engedtem a bőröndöm fülét,és át öleltem a bátyám.
-Szeretlek,és bízhatsz bennem.
-Benned,bízok is csak Harry-ben nem .
-Naaa...! 
-Jól van,indulás.Én is szeretlek.És várlak vissza.
-Szia!
-Szia!-köszönt el a barátnőm is,de előtte Zé őt is meg ölelte.Silvi már rég a családunk tagja.

Ki mentünk az ajtón,én meg alig hittem el,mit élltem át három óra allatt.Hihetetlen.Valóra vállt az álmom
Be ültünk a kocsiba,de egyből kicsit lohadt a boldogságom,mert egy undok savanyú szemmel találtam szembe magam.Bianca volt az,kíváncsi vagyok milyen ő valójában.De nagy a gyanúm hogy tudom.De ki tudja mit hoz a jövő....

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, és nagyon várom a kövi részt!
    Puszi! Sziszi!

    VálaszTörlés
  2. Jó lett siess a kövi résszel!:D

    VálaszTörlés
  3. :)Köszönöm,de nem válaszoltatok a kérdésemre :/ Na mindegy majd máskor ,xoxo Kiwy

    VálaszTörlés